Kontakt

Du kan altid få hjælp ved Go Go Garden. Se f.eks. de ofte stillede spørgsmål eller henvend dig skriftligt, hvis du har brug for hjælp. Har du digitale eller skriftlige vanskeligheder, kan du også få hjælp til at bestille.

Ofte stillede spørgsmål

Kan I også hjælpe mig der hvor jeg bor?

Det kan vi i udgangspunktet godt, for vi samarbejder nemlig med havemænd i hele Danmark. Hvis du lægger en bestilling, så finder vi ud af, om vi har en havemand til netop din opgave.

Jeg ønsker mig et tilbud, kan jeg få det?

Du kan ikke få et decideret tilbud, da afregningen altid sker ud fra faste timepriser. Hvis du lægger en bestilling, så kan havemanden estimere dine opgaver og du kan prioritere ift. dit budget.

Hvor lang tid tager det at finde mig en havemand?

Ofte kan det klares på under én arbejdsdag, men det afhænger af den enkelte opgave. Er din opgave kompleks, kan det godt tage os nogle arbejdsdage at finde dig den helt rigtige havemand.

Kan I altid finde mig en havemand?

Det plejer at lykkes, men vi kan aldrig garantere det. Det afhænger af din opgave og om havemændene har for travlt. Vi bestræber os på at melde hurtigt ud, hvis ikke vi kan hjælpe dig.

Kan jeg komme i kontakt med jer?

Ja, for det synes vi er meget vigtigt. Du kan altid skrive til os for at få hjælp, så ringer vi dig op, hvis der er behov for det. Har du digitale eller skriftlige vanskeligheder, har vi også en løsning til dig.

Hvor lang tid er I om at besvare henvendelser?

Vi bestræber os på at besvare alle henvendelser inden for to arbejdsdage og ofte vil du få svar samme dag. Det afhænger blot af hvor travlt, der er på kontoret.

Hjælp til bestilling

Bestil selv online

Ønsker du hjælp i haven, så er det første du skal gøre at lægge en bestilling, så vi kan finde en havemand til din opgave.

Det er helt uforpligtende og har du nogle spørgsmål, der skal afklares, kan din havemand hjælpe med dette.

Det er bedst, hvis du bestiller igennem hjemmesiden, da du så slipper for ventetid og selv kan beskrive din opgave.

Ring ind (beregnet til ældre borgere)

Vi samarbejder også med et eksternt call center, som kan udfylde formularen for dig, men de kan ikke gøre det lige så godt, som du selv kan. Derfor bør du kun ringe ind for at bestille, hvis du ikke selv kan bruge formularen, eller hvis du ikke har nogen email-adresse.

Det er særligt af hensyn til ældre borgere, at vi tilbyder denne service. De eksterne medarbejdere er tilgængelige døgnet rundt, også på helligdage, men de kan kun hjælpe dig med at bestille.

Brug for hjælp til noget andet?

Skriv ind for hjælp

Er du allerede kunde og har du brug for hjælp, så kan du bede din havemand om hjælp.

Du er dog også velkommen til at skrive ind via denne formular.
Vi bestræber os på at svare inden for to arbejdsdage.

Læg besked telefonisk (beregnet til ældre borgere)

Har du svært ved det skriftlige, så kan du også bede om hjælp ved at lægge en besked telefonisk.

Det er særligt af hensyn til ældre borgere, at vi tilbyder denne service. Forklar os tydeligt hvad du har brug for hjælp til.